Poyrazinannesiiii 7 günlük olduk oğlumla bebeğimi her dakika emziriyorum emzirdiğim zaman uyumuyor hemen 4 5 dakka dalıyor uyanıyor tekrar emziriyorum düşünüyorum ki sütüm yeterli olmuyor muhallebi kıvamında değil diye düşünüyorum acaba ek gıda versem çok çok az bi şekilde bebeğime yeterli olur mu ne yapmam lazım
Dincer-Efe1 Poyrazinannesiiii ben ilk 1 ay mama verdim mama kötü bişey değil doktorumda kendisi önermişti 3 saatte bi 30 cc ver diye 1 ay kontrolünden sonra bıraktım çünkü çok küçükler ve damak güçleri yok hemen yoruluyorlar
Kahveliseker Poyrazinannesiiii 7 gunluk bebege ek gida verilmez mama verilir hani suyla karistirilan mamalardan. Çocuğa muhallebi falan yapmayacaksiniz degil mi? Bebek daha cok cok kucuk sizi istiyor hala disariya alisamadigindan sicakliginizi ariyor. İlk zamanlar boyle kucak kucaga surekli memede kalmasi normal. Zamanla normale donecek merak etmeyin.
Bebegimm1 Poyrazinannesiiii 6.aydan once bebege ek gida verilmez 7gunluk bebek ek gıda yemez sadece mama ve anne sutu ile beslenir doymadigini dusunuyorsanız 1 numara mamalardan alıp verin çişli bez sayiları az ise ve huzursuz uyumuyorsa aç olabilir
Mesudekaracan27 Benim bebeğim de ilk iki gün çok ağladı aç olduğundan mama verdim mama kötü bişey değil ve şuan 27 günlüğüz hala mama veriyorum çünkü sütüm az yetmiyor ona muhallebi yapmıycaksın demi? Mama vericeksin ek gıda verilmez yeni bebeğe
Twinsmomee Süt zaten muhallebi kıvamında olmaz çabuk yorulduğu için sık sık emmek istiyordur senin kokunu arıyordur kendini güvende hissetmek istiyordur vs vs çok aç olduğunu düşünüyorsan formül süt alman lazım Bebelac Aptamil bir sürü marka var 30 ccyle başlayıp duruma göre arttırır ya da azaltirsin
Eda98 Poyrazinannesiiii muhallebi kıvamında süt olmaz süt su gibi zamanla rengi beyazliyor bebek istedikce emdir
AND-20 Poyrazinannesiiii ilk gelen süt çok kıymetli onu bi damlası dahi onun için değerli gerekirse sağ ne kadar çıktığına bakmak için gazı olduğunda da sürekli emmek istiyor
Msbebek Poyrazinannesiiii muhallebi değil tabi ki de canım olmaz çok küçük onlar için 😞 devam sütleri var toz mama olarak onlardan deneyebilirsin ama 7 gunlukmus daha doyar onun migdesi iki üç kaşık kadar zaten , bol bol emzir , gazı vardır canım masaj yap yıka rahatlar
bikerem 7 gunluk bebege asla olmaz Allah korusun kotu sonuclanir,kac yasindasiniz guzel anne,ilk bebeginiz mi
Deletedmom99886 Poyrazinannesiiii Zaten süt sıvı olur muhallebi kıvamı ile alakası yok kaldı ki 7 günlük aman ha bağırsakları mahvolur hiç aklınızdan geçirmeyin. Daha bir hafta önce sizin karnınızdaydı memede kalmak istemesi çok normal bebekler sadece acıkınca meme istemezler taze anne böyle düşün