Semanurry Bebeğim 2-3 gündür burun tıkanıklığı sorunu yaşıyor 😔 Doktora acile götürmüştük zyrtec verdi bir de serum fizyolojik alın dediler 2 gündür yapıyoruz açılmıyor burnu başka önerileriniz var mıdır ?
Hipatya Semanurry bu burun tıkanıklı 15 gün sürdü bizde her sabah 3 5 arası uyanır zorlanırdı kızım serum fizyolojik sıkıp aspiratörle çekerdim öğlen duştan sonra çekerdim ilk defa bugün burun tıkanıklığı yaşamadık
Minikkusunannesi-1 Semanurry şunu kullanıyorum çok güzel açıyor serum sıktırmayan bebekler için deniz suyu bi fısta burunu temizliyor kendi akıyor çekmeye gerek kalmadan
Rahimesevda Semanurry fizyolojik su ve burun aparatiyla cekiceksiniz başka çaresi yok doktorlar burun asperotunu önermiyor ama sadece o açıyor tıkanıklığı bende çok çektim burun tıkanıklığıdan ve bebeğin olduğu ortam çok sıcaksa da yapar buhar makinaniz var mı odayı nemini dengelemesi lazım
Semanurry Dincer-Efe1 evet öyle sıvı şekilde tıkıyo geniz akıntısı da var emmekte hele aşırı zorlanıyor
Keskeuyusamm Minikkusunannesi-1 @Morfrenk kızlar memnun musunuz ya ben de alacağım bulunsun istiyorum. Nasıl saklıyorsunuz nasıl yapıyorsunuz
Minikkusunannesi-1 Morfrenk dimi benim kızım serum damlalıgını gördüğü an kaçardı bunda kendisi gelip sıktırıyor :) aşırı kolaylık
Rahimesevda Semanurryanladim o zmn fizyolojik suyu enjektör le sıkın burun asperotuyle tikandikca çekin o zmn rahatlar bunu devmli yapın ama bn günde 3 -4 kez yapıyordum
Morfrenk Keskeuyusamm oda sıcaklığında duruyor canım, benim kız nefret ediyor serum fizyolojikten eziyet gibi oluyordu onada banada, bunda baya rahatladık