Benim doktorumun söylediği aslında her bebeğin kendine göre değerlendirilmesi mesela çocuğunuzun kaç haftalık doğduğu doğum sonrası ilk hafta kaç kilo verdiği vs. Maalesef ülkemizde her çocuk kendi gelişimine göre değerlendirilmiyor mesela benim bebeğim sarılık nedeniyle ilk 5 gün 300 gr vermişti vermiş olduğu kiloya göre aldığı kiloyu değerlendirmişti. Sağlıklı olsunda ben artık hiç takılmamayı öğrendim kilo meselesine bir ara çok takmıştım:) 🌸