Hygge 7 aylıkken vermeye başladım. Şu an 21 aylık hala veriyorum. Önce meyve suyu olarak veriyordum, sonra zamanla büyümeye başladığı süreçte kaşıkla vermeyi teklif ettiğimde geri çevirmediği için kaşıkla da vermeye başladım. E bebeğin kavanozda karadut özü var ilk zamanlar ondan kullanmıştım baya etkili olmuştu, daha sonra bir arkadaşımızın kendi el yapımı yaptığından almaya başladım. Organik olması çok önemli etkisi için, biraz ekşimsi oluyor organiğinin tadı. Araştırmak lazım bazılarında farklı içerikler oluyor onlar çok etki etmiyor.