Bideesiklikolsun araba masraflı evet, kendi arabamızdan pay biçiyorum, 4 yaşında araba her yıl sigorta kasko muayenesi vergisi toplam 6 bin yapıyor. Hiç kullanmadan altta yatsa araba 6 bin gideri var. Kışlık lastiklerini 2 bine aldık, onlar olmadan uzun yola çıkarsak ceza yeme olasılığımız var çünkü. Mazotu falan da katmıyorum. Ama rahatlık mı? Sonuna kadar.