MMertinannesi Rabiahan Allah şifa versin çok geçmiş olsun düzelir insalah. .bi bilgim yok üstte kalsn postnz
Nisan2019 Rabiahan geçmiş olsun gebelikte fetal eko yaptırmamışmıydınız birde nasıl anladınız ailede var mı kalbi delik
ymn Rabiahan Allah şifa versin 🙏ama o delikler doğduktan bir süre sonra kapanıyor diye biliyorum ben.inşallah kapanmıştır 🙏
Jelibon Rabiahan biz 17 günlükken öğrendik. şu an 2 aylık. Doktor kilo aldıkça kapanır dedi ama bakalım... deliğin türü ve boyutu belirliyor birazda gidişatı. Bir belirti var mı bebeğinizde?
Deletedmom136 Ne zaman anlaşıldı acaba? Biz de 18 günlüğüz bugün doktor kardiyolojiye gönderdi perşembe gidip anlıycaz inşallah bişey yoktur
Deletedmom136 Rabiahan kalbi delikmiş kızımın da ama yenidoğanların çoğunda oluyor zamanla kapanır dedi 6. Ayda kontrole gidicez tekrar
Rabiahan Jelibon yani bi morarma hizli hizli nefes alma falan yoj kucuk bi delik dediler. 1 ay sonra gelin kapanmamissa ilaca baslicaz dedi. Sizde var mi belirti
Jelibon Rabiahan bizdede yok üfürümle gittik. İnşallah kapanır kendisi. Bol bol emzirmeye çalış bu arada canım.
AlyaAda Rabiahan bizimde Doğumda kalbinde iki delik vardı kapanıyor merak etmeyin anlamasına izin verin biraz zor ama sağlamak deliğin kapanmasına faydalı diyor tabi siz çok aglatmayın ama 🥰