Havva_k bende sağlık ocağının verdiği ilk gün kullandım gaz sancısı oldu tekrar kullanmadım ara verdim 1 ay kadar doktoruna gittiğimizde gösterdim ilacı başka bir şey istedim o ilaç gayet iyi kullananların kan değeri çok iyi oluyor kullanın onu yine de başka bir şey yazayım ama önermiyorum elinizdeki ilaç iyi dedi içeriği hakkında ve diş boyama konusunu sordum her ilaçta koruyucu var mecburen zararlı değil diş boyayabilir renginden dolayı ama ilaçtan sonra emzir temizlenir ağzı dedi doktorumuz bu şekilde yönlendirince 5 gündür kullanıyorum bir sıkıntı olmadı gaz sancısı da yaşamadık tekrar.