Kızlar bebeğim 10 aylık. Emmeyi hiç sevmiyor. Uyuduktan sonra emziriyordum. Bu aralar onu da almaz oldu. Gece emmedi. Sabah sağım yaptım 20 ml bile çıkmadı. Devam sütü veya mamamı vermek lazım. Yardımcı olursanız sevinirim. Bu konuları hiç bilmiyorum. Kullandığınız marka ve numara vs. nedir?