Esrvl Anneler 7 günlük bebeğim var ilk günler mememi ememiyordu ucu yok diye bende biberonla verdim ama nasıl bıraktırabilirim. Göğüs ucum da yok emzirmeye çalışınca ağlıyor ucu yok diye. Silikon meme ucu da aldım kabul etmiyor. Ne önerirsiniz ?
Ebruili Esrvl pek bilgim yok ama kaşık biberon deneyebilirsin canım. Hastanede sarılıktan dolayı kızımı emzirememiştim mecbur mama vermiştik ama biberona alışmasın diye kaşık biberon vermişlerdi ama pes etmeyin siz hep deneyin emzirmeyi ummadığınız bir anda emecektir
Seymayse Esrvl sütünüzü makine ile sağarak göğüs ucunu çıkartabilirsiniz. Hastahaneye gidip oradaki cihazlarda da sağabilirsiniz.
Cigdemss Esrvl şırınga ile çekin . Videolar var. Pompa ile çekin sürekli krem kullanın ve açıkta tutun hava alsın. Göğüs pedleri ve kıyafetler ucunu yara yapıyor. Benim hiç yoktu zorla emzire emzire çıkıyor ben her emzirmeden önce şırınga ile çıkardım.
Seymayse Esrvl bebek anne memesini unutmaz. Sabırla emzirmeye çalışın. Uç çıktıktan sonra tutar muhakkak. Kaşıkla deneyebilirsiniz.