Merhaba arkadaşlar.22 gün oldu doğum yaptım. 40 mdan sonra aşı vurulmayi düşünüyorum.Covid hangi aşıyı tercih ediyorsunuz biontech daha yüksek koruma sağlıyormuş ama yan etkilerinden korktuğum için sinovac vurulmayi düşünüyorum ama doktorum biontechi önerdi.Emziren anneler hangilerini oldunuz önerileriniz nelerdir