dinibilgicianne Bir Düzceli olarak 17 Ağustos ve 12 Kasım’da art arda büyük depremleri yaşadım. O zaman 6 yaşındaydım. Ahşap evimiz sayesinde sağ kurtulduk , yakınımızdaki beton binalar hep göçtü . O günleri hiç hatırlamak istemiyorum. Allah ölenlere rahmet eylesin 🙏🙏
Kısa bir anı da paylaşayım . Komşu kızımızın 12 Kasım’da kınası ertesi gün de düğünü vardı. Nişanlısı iş çıkışı minibüsteyken deprem anında üzerlerine elektrik direği yıkılıp vefat etti . Damat da bizim aşağı köydendi . Çok sonra oraya oturmaya gittiğimizde nişan resimlerinin duvarda asılı olduğu gördüm. Tam ikisinin ortasından çatlamıştı . Deprem anında düşüp çatlamış . Çok etkilenmiştim 😢