Arkadaşlar merhaba Kızım 8 ay 16 günlük sürekli kusuyor doğduğundan beri diyebilirim büyük kızımda öyleydi ama o ek gıdayla birlikte azalmıştı onun kusması ama küçük kızımda hala devam ediyor . Zaten iştahsız , geceleri de sürekli dönüp duruyor huzursuz 😟 bu durumla karşılaşan var mı ?