BaharSancak Hicrandd Sevdadeniz darısı başımıza inşallah Umut oluyor atlatmalar sevimdim ne kadar süre sonra atlattınız
Hicrandd Ezgitpc benim oğlan da 38 haftalık doğdu 😊 annelik işte nolursa olsun hiç içimiz rahat etmeyecek. Çok şükür sağlıklılar ya gerisi hiç mühim değil canım ♥️🤲🏻