Merhabalar
4aylık kızımın dil ucunda iki dündür kırmızılık var , sanki bizlerde olan dil ucunu ısıması gibi ..
başına gelen bilgisi olan var mı acaba ? Bugun 4 ay aşısını yaptırdık , ebe hanıma ve doktora gösterdim bi gözlemle dediler . Oyuncaktandır belki dediler ..
şimdiden bilgi paylaşımlarınız için teşekkür ederim 😇