Kızlar kendimi sürekli enerjisiz yorgun ve uykulu hissediyorum. Daha 24 yaşındayım ama hiç bişey yapmaya halim isteğim enerjim yok sanki. Randevu aldım kan tahlillerime baktırcam bişeyim mi eksik acaba diye. Umarım tedavisi olan ve geçici bişeydir çünkü böyle hiç mutlu olamıyorum. Kızımla tam anlamıyla ilgilenememek üzüyo beni. Aramızda böyle olan var mı kullandığınız vitamin gibi bişey var mı naptınız nasıl yol izlediniz çözüm bulmam lazım böyle gitmiyo çünkü evime eşime kızıma kendime karşı hep isteksiz yorgun 😪😪