eşimin çalıştığı iş yeri kapanıyor maaşında haciz vardı maaşın 4de 1 kesiliyordu
çalıştığı yerde 1 yılı doldurdu ve yıllık iznini kullanmadığı için 7 milyar tazminat alacaktı internette tazminatın hepsi haczedili yazıyor bu doğru mu
doğruysa napcaz biz ha deyince iş bulunmuyor ki elektrik su kira çocuğun ihtiyacı var da var napcaz hepsi kesiliyorsa bilen biri varsa ya da icra avukatı olan varsa lütfen cevap versin yardımcı olsun nolur ağlamaktan başka bisey gelmiyor elimden