Oglusm 12 aylıgız bızde daha yurumeye baslamdık malesf bızde genel olarak parmak ucundayız yurumek ıstıyor ama malesf parmak ucunda bastıgın dengsını asla kuramıyor Yurutecten oldu bızımkıde bırda genetık aıllerdede paraml ucu yurme oldgndan sanırım. Goren herkz ay paramk ucundanı yuruyo sole bole dıyolar takmamaya dusnmemeye calsıyorum ama ınsan ıster ıstmez trbe gırıyor hayrlısı olur ınsllah bır an once basarlar bebısler