Nis Merhaba tecrübeli anneler 🙋♀️🙋♀️ Sezeryan sonrası hangi korseyi önerirsiniz. Benim dikişlerim estetik yapıştırma oldu bu şekilde olup ne zaman korse takmaya başladınız? Birde günlük hayatta rahat hareket edebileceğimiz korse öneriniz var mı? 😇
Sumeyye35 Nis ben hamile iç çamışırlarını giymeye devam ettim karnım çok değil ama biraz var zaten hemen zayıfladım o çamaşırların küçüğünü aldım oda karnımı sarınca toparladı
Damla90 Nis owli marka korse kullanıyorum çok memnunum. E bebekten almıştım. Doğumdan 5 gün sonra takmaya başladım bir sıkıntı olmadı doktorum demişti zaten kullan diye. Hem göbeği topluyor hem de beli acayip rahatlatıyor.