BeyzaYvz Bebişleriniz kaçıncı ayda desteksiz oturmaya ve emeklemeye başladı ? 😊 Kızım 4,5 aylıkken desteksiz oturmaya başladı şu an 5 aylık emeklemeye çalışıyor çok mu erken acaba
Kaganalis BeyzaYvz benim.oglumda ayni Bence her cocugun gelisimi farkldiir Benimki.biraz zayif oyuzden rahat hareket ediyor.emeklene calismalari hiz kazaniyor.
BeyzaYvz Jument hayır herhangi bir sorun yaşamadım 😊 tek sorun yatırınca ağlaması 😂 oturtunca sıkıntı yok oyuncaklarını önüne koyunca ondan keyiflisi olmuyor 😇
BeyzaYvz Eyllebr kendi tercihi desem yeridir oturmanın farkına varınca yatmaz oldu zaten sonrasında desteksiz oturmaya başladı şimdi bizimle beraber yemek zamanı masada yanımızda oturuyor mama sandalyesinde 😊
BeyzaYvz aloeverrra geçen hafta doktorumuzda şaşırdı ama biz zaten ek gıdayada yavaş yavaş 4 aylıkken başladık 😊 bana normal geliyor 🤷🏼♀️
BeyzaYvz Kaganalis benimki biraz tosbik 😊 ama genede asla yılmıyor emeklemeye çalışıyo sürüne sürüne ilerliyor 😊 tek sıkıntı kollarını tam kullanamıyor onları kullansa uçacak 😂
Jument BeyzaYvz benimkide 3.5 aylık. Kucağımızda kafasını kaldırıyor artık öyle yapınca da oturuyor gibi oluyor. Ama kendisi yapıyorsa normaldir diye düşünüyorum.
BeyzaYvz Jument tabikide normal 😊 ne kadar kasarsan o kadar çocuk sıkıntılı oluyor yavaş yavaş elinden tutup oturtabilirsin 😊 valla bizimkinde bişey olmadı (ki tedaviyle oldu kıymetini sen anla) korkulacak bir durum olmuyor
Hipatya BeyzaYvz benim kızım 4. ayına girecek bişey olur diye hiç oturtmamıştım kucağımda bile sonra forumda denk geldim anneler destekli kucaklarında oturtuyoruz falan demişler bi haftadır bende ara ara kucağımda oturtuyorum bende ben erken davrandım diye düşünüyordum
BeyzaYvz Hipatya yavaş yavaş oturtabilirsin 5-10 dk değil tabikide ilk başlarda 1-2 dk sonrasında yavaş yavaş süreyi arttırabilirsin biz öyle yaptık valla çok şükür rahatça dönüyor desteksiz oturabiliyor emeklemeye çalışıyor bir sorun olmadı 😊
BeyzaYvz Hipatya bebe yatmazlar var internetten bakabilirsin 😊 oturmasına büyük fayda sağlıyor tavsiye ederim
Hipatya BeyzaYvz ilk kaykılarak oturttum zaten yastıklara dayanarak uzanır gibi hafif dik seviyo ama oturma şeklini yatınca ağlıyo çünkü
EsraArslan4525 BeyzaYvz 7 aylik yeni yeni desteksiz oturuyor ama emekleme yuvarlanma gibi bir belirti yok😀