Selmakm Merhaba anneler,malum ramazan ayi geldi.ben de orucumu tutmak istiyorum fakat bebegim henuz 5 aylik.gecen yil hamile oldugum icin tutmamistim.bu yil tutmayi cok istiyorum sizce sutum etkilenir mi?zorlanir miyim?tecrubelerinize ihtiyacim var 😊
Makbuss Selmakm aynı düşünce bendede var 3ay 20gunluk olucak ramazanın ilk günü geçen yıl tutamadım hamileyim diye bu yıl niyetliyim esim emiyor zor olur dedi heralde ilk iki gün deneyecegim azalma olursa yine tutmuyacm
KATRE_ Selmakm bizde 4 aylik olucaz bende denemek istiyorum bir kaç gün sonra duruma göre karar vericem. Rabbim yardım eder eminim bundan 😊
Hirabebek Selmakm bende ilk gün deniycem sütümün durumuna göre aralıklı tutarım 😊 benim kızım da 5 aylık oluyor bu arada 😍
yasemin9420 Ben de tutmak istiyorum. 40dan daha yeni çıkmış olucam. Bikaç gün denemek lazm. Sonuçta emziren annelere Rabbim imkan vermiş. Vicdanen tutamamak beni eziyor ama 😞