Kızlar bebegim 4 ay 3 günlük sürekli yemek istiyo doymuyor elimde birsey gördüğünde ağzıni aciyor vermeyince agliyor bazi meyvelerden değdiriyorum agzina ama cekince basliyo😑mamayi kesinlikle icmedi ama şu kavanoz mamalar var ya hipp’in 4. Aydan itibaren yaziyo ondan veren varmi bebegine bi sıkıntı olur mu acaba ilk bebegim tecrubesizimm🌸