2 ay 12 günlük bir kızım var kilosu 2 aylıkken 5 kg dı, kilosu fazla olmamasına rağmen boynu çok kötü pişik oluyor bepantol sürüyorum fayda etmiyor 2 kere pudra sürdüm pudra sulandırır dedikleri için ondan da vazgeçtim bugun arko yağlı krem kullandım su küçük tüpte olandan oda fayda etmedi altı pişik olunca sürüyorum hemen fayda ediyor ama boynuna fayda etmiyor bide sürekli emen bir bebek illaki mememde uyuyacak yoksa uyanıyor uykusu kaçıyor sürekli emme pozisyonunda olduğu için boynu hep kapalı fırsat buldukça üfleyip kurutmaya çalışıyorum ama oda fayda etmiyor yardım edin lütfen 🙄