Bebeğim 4 aylık sünnet olacak devlet hastanesinde serumla 10 dakika uyutup yapıyorlarmış birde perde varmış fazlalık orayıda alacaklarmış çok korkuyorum bilgisi olan var mı özellikle uyutmadan doktor herhangi zararı yok sadece 10 dakka uyuyacak dedi ama içim rahat değil