Yenidoğan bebeğim sarılık nedeniyle 5 gün yoğun bakımda yatıp taburcu olmuştu hanımlar, 5 gündür evdeyiz ama sanki bana yine suratı sararmış gibi geliyor. Çevremden bir kaç kişiden güneş ışığının iyi geldiğini duydum, iyi gelir mi gerçekten? Birde sarılık için tavsiyeleriniz varsa alabilir miyim🙏🏻💗