Benim bebeğim 9 aylık şuan bu 4.ay atağını hiç unutmam 🤦🏻♀️ Gece 2 saat uyanık kalıp güldüğünü biliyorum çok zordu 😒 uyandığı zaman tekrardan uyutmak için elinizden geleni yapın ben hiç ışığı açmadım çok fazla iletişime geçmedim hep uyutmaya çalıştım her kalktığında 2 hafta sürdü ama geçti 👍🏼