Ballar Slm anneler bebeğim 1. Ayını doldurduktan sonra doktor tavsiyesiyle mama kullanmaya başladık ben ilk kızımdada aptamil verdiğim için direkt onu verdim ama bugün bebelac almak zorunda kaldım nasıl sizce aptamil gibi kilo aldırırmı deneyenler yorum yazabilirmi şimdiden teşekkürler😊
Secil3 Ballar canım 12 günlük olduk bugün malesef sütüm az olduğu için mama veriyorum ilk mamamız bebelac oldu bende mecburen aptamil almak zorunda kaldım umarım iyi gelir
Brnkrm Ballar sün ilk defa bebekac verdim dünden beri bebeğim huzursuz mamadan mı acaba diye bugün akşm tekrar aptamile geçtim. Bakalım düzelirse mamadan diyeceğim
Prensessannesi Ballar benim bebegim dogumdan sonra kilosu az oldugu icin yogun bakimda kaldi O surecte mama verdiler markasini sordugumda bebelac demislerdi bende o mamayla devam ediyorum kilo aldirmasa vermezlerdi diye dusunuyorum🤗🌸
Dilosss Canım bende 1 aydır kızıma kullanıyorum bence kilo yapiyo.. kabız yapmadı hiç.. 2-3 günde bir yapiyo ama kabız değil
Mavisu19 2,5 aylığız ben memnunum. Sindirimi kolay ve kakasını rahat yapıyor. Kilo da aldırıyor bence. Öncesinde hipp kullanmıştık, aşırı kaka yapmaya başladı. Yediği durmuyordu. Ve kilo aldırmıyordu
Elf28 Ballar bende ilk bebelac golt aldm ama kilo alımı cok olmadı meme mama ypıyoruz aptamilde almıstı benm bebegim yazıyina gre zayf cünkü
Ballar Aptamilin kilo yaptığı aşikar ama bebelacta şikayet çok olmuş mama erimiyor balık gibi kokuyor falan diye aptamili mesela severek yiyordu ama kusuyordu ki zaten fazla yemek istiyor fazlasını çıkarıyordu yani genel olrak sizce iyi bir mamamı benim bebek taştan yumuşağına eyvallah ediyor şimdilik aldı en azından ama önemli olan yarayıp kilo aldırması dimi yani
damlahira Ballar Bebelac gold olanı kullanıyorum 6 aydır çok memnunum ama biz ar mama olanını kullanıyoruz
[silindi] Ballar bebelac suda kolayca çözünmüyor sma ve hipp gibi değil mesela ve içeriğinde açıkça yazılan şeker barındırıyor benim tecrübem çokta iyi bir mama olmadığı yönünde ama sizin bebeğibize iyi gelebilir elbet