Aleyna43 Bebeğim 2,5 aylık prematüre doğru normalde 20 günlük. Altı temiz gazı çıktı karnı tok ama mosmor olacası ne kadar ağlıyor kıpkırmızı oluyor nefesi kesiliyor ve hiçbir şey yok neden ağlar bir bebek delireceğim artık
Se26es Aleyna43 uykuya bunalmistir . Bagirsaklari hareket halindedir vs vs bebek bu aglayacak ki buyuyecek gezdirin sallayin her yolu deneyin buyuyecekler elbet 🤷🏻♀️
TinkyWinky Aleyna43 aynı benim oğlumda öyleydi kucağımda mosmor olur ağlamaktan nefesi giderdi nasıl korkardım.Alerjisi varmış inek sütü ve dana etine ben tükettikçe emzirdiği için sütümden ona geçiyormuş ve aşırı gaz sancısı yaptığı İçin o hale gelmiş yavrum .🙁Diyet yaptım o ürünleri tüketmedim çok rahatladı ☺️
TinkyWinky Aleyna43 bebeğinizin alerjisi olabilir, köpüklü kaka,yeşil mukuslu kaka ,karın gurultusu ,fışkırır tarzda kaka yapıyor mu ?
Jument Aleyna43 benimki de ilk 1 ay hep ağladı.. niye ağlıyor ki diye strese giriyordum.. gittikce ağlaması azaldı.. şu an 3.5 aylık hala bazen ağlar ama cok az..
Aleyna43 Se26es Bebek tabi aglayacak ama hiç durmadan ağlıyor sanki birşey varmış canı yaniyormus gibi
Aleyna43 TinkyWinky Ya ben anne sütünü cokk az veriyorum günde 2 yada 3 mama veriyorum alerjisi olduğunu nereden anladınız
TinkyWinky Aleyna43 benim bebeğimin kakasında kan vardı o zaman netleşmişti hepsi alerjiden oluyormuş
TinkyWinky Sesaa1 aşırı gazlı, emerken karnı guruldayıp gürültülü kaka yapıyordu en son kanlı kaka ile netleşti