larabayba Merhaba arkadaşlar size bir soru sorucaktım bebeğim 4 ay 13 günlük soğuk almış burnu tıkanmış öksürüyor nezle olmuş hapşıruyor bu ayda hasta olması normalmi sizce nasıl geçer hastalığı
Synmannesi larabayba kızım bir haftadır çok kötü öksürüyor 14 aylık soğuk algınlığı şurup veriyorum dün de öksürük şurubu aldık bilmiyorum fayda edecek mi doktora götürmeli miyim dün kustu balgamı var tıkanıyor öksürüyor çok fena burnu tıkalı :(
aylizinannesiii Canım aşırı salgın var şuan ben bile evden çıkarmadığım halde gribal enfeksiyon olmuş kızım öksürüyor hapsuruyor balgam çıkarıyor surup kullanıyoruz bol bol emzir inşallah geçer , ben bile grip gibiyim çok fena herkes cok geçmiş olsun
Synmannesi aylizinannesiii ne şurup kullanıyorsunuz iburamin zero ve öksürük şurup veriyorum dün kustu öksürüyor balgam var
aylizinannesiii Synmannesi doktora götür ciğerlere inmisse bronşit olur onun tedavisi daha Zor oluyor öksürük şurubu öksürterek balgami atmaya çalıştırır canim kusar öksürerek benim kizimda iki gundur balgam kusuyor