Merhaba sevgili anneler kızım iki hafta sonra 1 yaşına girecek eşim şimdiden pastasını yaparsın annem gili falan çağırırız diyor, ama ben masa süsleyip birilerini çağırıp bir kutlama yapmak istemiyorum. Dışarıda eşim ben ve kızım bir seyler yapmak istiyorum. Sizin onerebileceginiz aktiviteler var mı ya da şöyle yap güzel olur dediğiniz şeyler. 🙏