celikaslii06 benm kızlarım. İkiz bitanesinin ateşi çıktı 37. 37.5 gbi başlangıç diyelim sabaha kadar bu şekldeydi. Bi tık halsizliği oldu Yükselir diye korkumdan gece 2 kere calpol verdim yükselmedi cok şükür ama sabaha kadar başındaydım yükselirse farketmessem diye ama şuan iyi çok şükür. Ama diğer kızımda hiç bişi olmadı gayet enerjikti ateşi falanda cıkmadı cok şükür