Marjinal_Anne2 Kzım 16ayına girince her şeyi değişti , aşırı derecede öeme reddi meme almayınca uyku düzeni alt üst oldu nasıl yatıracağımı bilmiyorum 😢 her seye ağlamalar , memnuniyetsizliği sürekli ay napcam bilmiyorum Ya bir şey isterken ağlayarak 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
minikbaykus Marjinal_Anne2 Bizimde 16. Ayda öyleydi. Aşırı huysuzdu. Megersem kuzum küçük azilarla köpek dişini çıkarıyormus aynianda çıkarınca rahatladi
bayankitapkurdu Marjinal_Anne2 5 diş birden çıkarıyor oğlum 3azı 2 köpek. Biz de aynı durumdayız. Sinirlerim alt üst oldu. Yazık sürekli eşime patlıyorum o da nete uğradığını şaşırıyor. Herşeyi ağlayarak istiyor. Dışardan eve gelmek istemiyor. Acıktı mı kıyametler kopuyor.
Marjinal_Anne2 Uyku önemli Ya uykusunu sadece memeyle yapıyordu sonra sabaha kadar uyurdu aralarda uyanıp emip yatardı şimdi almıyor memeyi uykusunda da almıyor aglıyor
Marjinal_Anne2 Memeye düşkün bir bebek değildi aöa uyku moduna geçince alıyordu geri nasıl döndürebilirim memeye yaa 😣
Marjinal_Anne2 minikbaykus aşırı hem de sürekli ağlama modu 😫 diş bar mı yok mu bilemiyorum dA belki çıkarıyor 😢
minikbaykus Marjinal_Anne2 ağzına bak kabarikliklar belli oluyor çünkü 6 dış birden çıkarmıştı oğlum nasıl huy değiştirmişti tanıtamiyordum çocuğu resmen herşeye agliyordu
Marjinal_Anne2 bayankitapkurdu ah biz diş çıkardığımızı nerden bileceğiz ua hiç anlayamıyorum 😫 dışarıdan eve asla gelmiyor dün sahilde kıyameti kopardı , yemek sıfır memeyi kesit allahım yardım etsin diye yalvarıyorum sinirden kaç kez ağladığımı bilmiyorum yaaa
Marjinal_Anne2 minikbaykus ay sanırım bizde çıkarıyoruz Ya her seye çığlık memede almıyor acaba ağzı mı agrıyor
minikbaykus Marjinal_Anne2 olabilir canım bizimki tek meme alıyordu su bile içmiyordu. Daha yemek tabağını görür görmez agliyordu
Marjinal_Anne2 minikbaykus bizde aynısı aöa şimdi memeyi bıraktı emmek istiyor ama almıyor anlamadım ya oy tez zamanda atlatalım yaa😫😫😢🙏🏻