Kızlar meraba bebeğim 4 gündür süt içmiyor zaten normalde çok iştahsız ama 4 gündür sütümü biberonla veriyorum başından beri meme almadı kuvezde kaldı 20 gün atak haftasında acaba ondan mı biberonu alıyor sütü içiyor sonra hemen cıkarıyor tadını alınca istemiyor öğürüyor tadına baktım öyle bi farklılıı yok mama da içmiyor 40 cc den fazla oda zorla doktora mı gltsem yardımcı olurmuşsunuz saatlerce aç kalsın ağlamıyor