Zeyha Bebeğim 39,5 ateşi vardı biraz boğaz enfeksiyonu olmuş gece durup içirdik duşa soktuk çıktıktan sonra çok fazla terlemeye başladı buz gibi vücudu uyuyor şu an ama hala terliyor atleti ıp ıslak yaşayan var mı kızlar normal mi bu