Merhabalar, bebeğim 1 ay 3 günlük. 1. ayında kontrolde kilosu iyi çıktı. Doktor bu kilo olayından bağımsız olarak (tartıdan önce söyledi) bebek, gece uyanmıyorsa 6-7 saat bekleyebileceğimi söyledi emzirme için. Bana çok uzun geldi ama bu ayda bebeklerin sarılık riski olmadığını, kan şekerinin de düşmeyeceğini ilave etti. Uyku da beslenme kadar önemli dedi. Ama ben hâlâ 3-4 saat geçince huzursuz oluyorum, emziriyorum. Doğru mu yapıyorum?