Bebeğim 6. Ayına 1 hafta sonra girecek 2 gündür gece gözü kapalı 10 dakikada bir uyanıp ağlıyor diş belirtilerimiz 1 aydır başlamıştı zaten çıkacak diye mi öyle oluyo tecrübe sahibi anneler yazabilir mi hastaneye gitmelimiyim ne yapacağımı şaşırdım evde ruh gibi geziyorum…