Erva1234 ağrıyor olabilir canım. Aslında arada bir kere calpol vermek iyi olur. Çünkü dili de yok ki söylesinler. Ben şöyle veriyorum. Hastaneye gidip gelince kontrole benim başım ağrıyor , bebeğim de ağlıyor ediyor orda onunda başı ağrıyordur diye ay da bir iki kere veriyorum. Çok da problem değil. Durduk yere her gün verilmez tabi ki ama arada bir çay kaşığı ver