Glsm13 benim bebeğim de oldu 6 aylık ateş öksürük burun akıntısı ve son gün ishal ayrıca öksürük bi hafta sürdü ateşini takip edin sürekli ve burnunun tıkanmasına izin vermeyin serumla açıyorduk biz gerçekten bizim çok zordu hep ağlıyordu inş sizin daha kolay geçer ayrıca bol bol emzirn tabi emerse az emiyolar çünkü