Kızlar Size kendi deneyimlerimi anlatayım ben kızım için doğduğundan beri bir rutin oluşturdum bu çok önemli uyku saatleri hep aynı saatte yatış akşamlarıda saat 8.30 geçmeden hergün duş aldırıp yatırdım şuan kızım 15 aylık doğduğundan beri 20:30 yatar 7:30 8:00 de kalkar gecede 1 sefer uyanır ve sallama falan yok çok yorgunsa memede uyur değilse emdikten sonra yatağa yatar kendi uyur bunu deneyin sallamayın yatağınızda emdikten sonra sizde yanına uzanın ve sabırla uyumasını bekleyin inanın ilk başlarda 45 dk sürüyor sabır sonra uyuyor bunu en fazla sabırla 3 yada 4 gün yaptığınızda bebeğiniz alışıyor sabır çok önemli uyku eğitimi için para veriyorlar bundan farklı bişey yapmıyor eğitmende sadece sabır ve Bebeğinizin iyilikle güzellikle sabırla uyumasını istemek ona stressiz güzel saf sevginizi verirseniz 3 4 günde güzel bir rutin oluşturursunuz ben öle yaptım denettiğim kuzenlerimde başarılı oldu ama dediğim gibi rutin çok önemli ne olursa oldun aksatmayın saatleri yok misafir geldi yok dışardayım geç kaldık yapmayın bebek emektir fedakarlıktır sonrasında huzurdur en fazla 2 yıl bu fedakarlık yapılmalı bebeğinizi kendinize göre değil kendinizi bebeğe göre planlayın bunlar çok önemli başarılar kızlar eğer gerçekten dediklerimi uygulayabilirseniz bana çok dua edersiniz hepinize sevgiler 🌹🌹🌹