Bir arkadaşımın hamileliğinin başı pandemi başına geldi hiç ise gitmedi daha bebek bir yasinda oldu hala parayla rapor alıyor bir doktorla anlaşmıs.. bir başka arkadaşta aynısını yapmak istedi bir iki kere aldı onunda bebeği 6 aylık fakat onu. Müdürü bir daha böyle bir raporu kabul etmem işlem başlatirim demiş şimdi ücretsiz izine çıkacak