İyi geceler. Normalde çok Güneş kremi kullanan biri değilim. Hatta bu yaz ilk defa bugün dışarı çıkarken kullandım. Eve geldiğimde boyun bölgem kaşınmaya başladı. Ama Güneş kremine bsğlamadım aklıma gelmedi çünkü. 1-2 saat önce de boynum, ellerim, göğüslerim, kollarım, ellerim, parmak aralarım kabardı kızardı ve kaşınıyor. Sonra ben bugün ne yedim içtim de o yüzden mi oldu diye düşünürken Güneş kremi geldi aklıma. Bu yüzden olmuş olabilir mi kızlar.