aaaa benim kızımda da yüksek cıktı araştırma hastanesine çapa ya yönlendirdiler orada beslenmeyle ilgili bir bölüm var tekrar kan aldılar. sonuç cıkana kadar canımızdan can gitti süt fln kalmadı o stresten internette araştırma lütfen erken teshisle hersey Allahın izniyle halloluyor. 3-4 gün sonra tekrar aradılar bir vitamin eksikliği oldugunu söylediler ama cok sınırda cıktı normal değeri mesela 30 olması gerekirken kızımda 29,49 cıktı vucudu onu üretmiyormuş genetikte olabilir dediler eşimle kan verdik bizde cıkmadı 1 aylık bir ilaç verdiler suda eritip içiriyorum o bitti tekrar kan aldılar bakalım düzeldi ise sorun yok hala istenilen değerde depilse 6 ay tekrar kullanacka yine düzelmesse ömür boyu kullanacak rabbim dermansız dert vermesin . internette okuyup perişan olmayın