Kizlar biz ek giya gectik fakat kizim bu seferde beni emmeyi istemedi ek gidayi azalttim yine emmek istemedi niye bole oluyo acaba cok mu veriyorum yoksa verdigim seyler karnin doyuruyo ben eskisi gibi cok emecek diye hayal ediyorum bilmiyorum birakacak diyede korkuyorum