Kızlar 22 gün önce normal doğum yaptım. Iç dış dikişlerim biraz fazla. Dikişlerimin etrafında 3 tane sivilce gibi ucu beyaz birşey çıktı FUCIDIN kullandım geçmedi. Sizce ILTIHAP mi olmuştur? Doktora gitmeyede korkuyorum sırf elle kontrol eder diye çünkü bende resmen travma yaratmışlardı . Böyle bişey başına gelen var mı ne yapmam lazım normal mi Yoksa?