Birdunyabircennetannesi Her emmeden sonra bebeğim baya ağlıyor ve baya ağlıyor normal ağlama değil neden olabilir reflüsü var kusana kadar kıyameti koparıyor ne yapacağımı şaşırdım 🤷♀️
gul-33 Birdunyabircennetannesi bizimki de dediğiniz gibi.napacagimo sasrdim gazdan dolayı uyumuyor. Uyuyor iki dakika sonra uyanıyor . İrkiliyor korkuyor
Birdunyabircennetannesi melike5461 2 ayı yeni geçti ben gaz için her şeyi yapıyorum kullanmadığım damla kalmadı uyku uyumuyor gece de gündüzde ağlayıp duruyor şaşırdım kaldım
melike5461 Birdunyabircennetannesi Biogaia kullandın mı.. gazın aşırı yoğun olduğu dönemde şuan. Birde uzun emiyorsa ara verip gszını çıkarıp tekrar emzirmeye devam edin.
Birdunyabircennetannesi melike5461 Kullanmadığım kalmadı. Şuan bio gai +Nurse Harvey kullanıyorum yok ya uyku uyumuyor yemin ederim gecede gündüz de gece sürekli bağırıyor gaz masajları her şey yapıyoruz
Sinem91 Birdunyabircennetannesi 3 4 aydan sonra kendi gazını kendi çıkarabildiğinde bir tık rahatlarsınız. Kolik olunca ne kullanırsanız kullanın böyle oluyorlar.
Sinem91 Birdunyabircennetannesi Valla canım kelin merhemi olsa kendi başına sürerdi diyim. Bende kendim baktım hep. 11 aylığız şuanda. Hala zor. Hatta artarak devam ediyor. Ne diyim sağlıklı olsunlar hayırlı evlat olsunlar inşallah 🧡
Birdunyabircennetannesi Sinem91 Amin inşallah. Tam düzeldi derken daha beter oluyor şimdi ne gece ne gündüz uyumaz oldu. Asla tek kişi bakmıyoruz iki kişi birden eşimle nöbetteyiz bu saat oldu
Sinem91 Birdunyabircennetannesi Şuan ki hali geçecek. Bambaşka halleri gelecek. Her dönemin zorluğu ayrı inan ki. Yorma şekilleri değişiyor sadece. Bu kadar tatlı olmasalar. Bu kadar sevilmeseler Annelik akıl işi değil 🙈 Bazı bebekler gerçekten çok zor çok. Rabbim ayaklarına taş değdirmesin inşallah. Bir hasta oluyorlar perişan oluyoruz. Canları sağolsun ne diyelim 🧡
plakayerli Birdunyabircennetannesi belki çocukta enfeksiyon filan vardır bir yeri ağrıyordur doktora götürdünüz mü huysuzlukların altından genelde bir şey çıkıyor