Mtnkrmsym tabiki geçecek gazının dişinin geçtiği gibi bu da geçecek ha geçerken bizede geçiriyor tabi 😅 ama sakin zamanları gelince bunlar yaşanmamış gibi olacak bırakın o ağlasın başka odaya geçip bi nefes alın yanına öyle gidin ben o zamanlar kendimi yemek yapmaya vermiştim sabaha kadarda uyumuyordu gece 4te patates salatası kurabiye falan yapiyodum sonra baktım ki ben biseyle uğraşırken kendide biseylerle uğraşıp beni rahat bırakıyor sürekli tarif bakıp yemek yapıyodum mutfakta yasiyodum banada terapi gibi olmuştu sabır çekmeye ara vermiştim 😂 isterseniz deneyin onunda önüne iki kap birazda un kaşık koyun ondan ona döksün belki stresini atar su seviyorsa koyun önüne oyalanirsa sizede nefes alcak zaman olur durmadiginda salın gitsin bana doktor demişti çocukla savaşmayın kaybeden siz olursunuz kendi haline bırakın diye isterseniz papatya cayinida deneyin olmadı kendiniz için ilaç alın ben keşke gidip doğru düzgün ilaç alsaydım diyorum neredeyse kafayı yicektim ya da imkanınız varsa oyun grubuna götürün veya yarım gün kreşe gönderin çok etkili oluyor