Merhaba hanımlar 6 aylık bebeğim var ek gıdaya üç gün önce geçtik. İki gündür de haşlanmış patates veriyorum. Kakasını yaparken ıkınıyor ve iki güne bir kaka yapıyor. Ek gıdaya geçişte bu normal mi? Aynı durumu yaşayanlar çözüm olarak ne önerebilirler? Kaka rengi de biraz değişik turuncu renge yakın bir renk.... ne yapacağımı bilemedim 🤷🏻♀️