Gizalin Kizlar bebegime omlet vs yapmak icin yapismaz saglikli tava ariyorum onerisi olan varmi? Lava almistim ama inanilmaz yapisiyor pisman oldum
Gizalin melike5461 bendede var tefal ama bebekler icin teflon kullanmayin diyorlar cok kararsiz kaldim
Barlasb10 Karaca bio diamond sahan seti kullanıyorum oğluma çorba falan yaparken de yine bio diamond küçük tencere seti var onun en küçüğünde yapıyorum
melike5461 Gizalin eski bi tava olur kullanılmaz soyulur bişey olur orda doğru ama yeniyse sıkıntı olmaz
Barlasb10 Gizalin evet indirimde düşüyor ama biraz yüksek kaliteli bi çelikte de yapabilirsiniz çabuk ısınmayanlardan bazıları çok çabuk ısınıyor hem yapıştırıyor hem yakıyor