Tbaltn inşallah iyi gelir canım 🙏🏻 Her bebek farklı. Ben akşama doğru banyo yaptırdım 6 aylık benim kızım da. Yüzüne de sürerim yumuşacık sabun bezi yaptım onunla. Baktım yüzü gözü köpük içimdeydi yakmıyor demek ki ağlamıyor da dedim içimden. Suyu hemen döktüm ama sonuçta gözlerini açtı o ara. Demek ki dediğim gibi bebekten bebeğe değişiyor 😊