Kızım 8 aylık 3 gün 39 40 derecelerde ateş geçirdi sonra antibiyotik kullandım ondan sonra yüzü pul pul kırmızı şeyler döktü kafasının içinde de sivilceden daha büyük sivilce gibi bir sürü şey çıktı ve sürekli eli kafasında kaşıyor yarın doktora götürecem ama acaba neden olmuş olabilir hiç durmuyor sürekli huysuz yapışık geziyoruz….