Canselbdz 42 günlük bebegim ilk doğduğu günlerdeki gibi sürekli ve sulu kaka yapmaya başladı her emmeden sonra yapiyor normalmi
Sibel8Duru Canselbdz daha yeni doğmuş . Başlarda hem sık hemde tazyikli yaparlar 😊 o zamanlar kızım saniyeler içinde boynuna kadar çıkarırdı
Ahlasbebekveannesi Canselbdz gayet normal. Her emmenin ardından ya da gunde 7-8kez kaka yapması normal olarak kabul ediliyormuş.